logo Facebook
i slova jsou činy

Televize RELAX slaví 5. narozeniny - cílí hlavně na ženy

11. září 2018 17:00 / autor: Jan Mrzena

Televize RELAX je součástí mediální skupiny Pohoda. Během pěti let vysílání se snažila vyprofilovat coby televize pro celou rodinu. Podle programu se ovšem jeví spíše jako televize zaměřená na ženské publikum. Páté narozeniny jsou dobrým důvodem pro nové selfpromo a zpestření programu. 

RELAX se chce stát televizí pro celou rodinu. Do jinglů zapojil všechny své zaměstnance, moderátory, tedy členy „rodiny Relax“. Budou se objevovat v upoutávkách a budou denně ilustrovat fakt, že za výrobou televizního vysílání stojí skuteční lidé s lidskou tváří, kterým na svých divácích záleží. Plánovaný program však už na celou rodinu necílí. Hlavními podzimními highlighty budou mexické romantické seriály LABYRINTY VÁŠNĚ, ESMERALDA nebo magazín pro ženy DÁMSKÁ JÍZDA S HEIDI. Program o klasické programové prvky doplní zcela nový formát Quick show – RELAX TOP. V neposlední řadě televize RELAX pro diváky chystá v nejbližších dnech osvěžení zpravodajství, které nově diváci v programu naleznou pod názvy „POHODOVÉ ZPRÁVY“ a „TO NEJ Z REGIONŮ“. Od dnešního večera mohou diváci RELAXU navštívit také zcela nové webové stránky.

Vývoj a grafickou vizualizaci RELAXU, řešili artdirektor Vladimír Jaške a marketingová specialistka Martina Vacková, pod vedením výkonné ředitelky televize Nikoly Pařízkové. Nekoresponduje sice s ambicí stát se televizí pro celou rodinu, výsledek je i tak zajímavý. Hudba, grafika, dynamické prvky i barevnost respektují afinitu stanice k cílové skupině 15+, která průměrně činí více jak 83 % žen. Artdirector Vladimír Jaške: k tomu dodal: „Není náhoda, že v novém Relaxu budeme více pracovat s písmenem X, než tomu bylo doposud. Ženy mají na rozdíl od mužů v buňkách vepsán o jeden chromozom X navíc. Čímž se od nich odlišují. Televizi RELAX sledují převážně divačky a tím, že klademe důraz na práci s písmenem X, jsme chtěli vyzdvihnout jejich jedinečnost.“