logo Facebook
i slova jsou činy

Evropa 2 spouští v rádiu TV Leontinka

10. října 2017 15:01 / autor: Jan Mrzena

Evropa 2, odstartovala v úterý 10. října první televizi v rádiu. Jde o projekt, při kterém se do prostředí rádia implementují TV spoty, TV reportáže, videoklipy k písničkám a řada dalších vizuálních aktivit. Rádio počítá i se zapojením sociálních sítí, zejména Facebooku Evropy 2, kde proběhne battle moderátorů ve schopnosti slovně popisovat vizuální realitu včetně komerčních spotů. První televizi v rádiu pro Evropu 2 a Nadaci Leontinka navrhla agentura Ogilvy. Projekt počítá i se zapojením komerčních partnerů.

Když mne poprvé oslovil Ondřej Obluk z Ogilvy s nabídkou spolupráce, nečekala jsem, že se nám podaří vytvořit zábavný koncept, a k tomu na vážné téma jako je zrakové postižení. Humor, emoce a zároveň styl tak, jak je pro Evropu 2 vlastní. To vše se nám podařilo do charitativního projektu vnést, a hlavně tým Evropy 2 považuje podporu Nadace Leontinka za správnou věc a pro projekt se okamžitě nadchl,“ prozrazuje Lenka Maureryová, ředitelka Evropy 2.  

Většina aktivit je stavěná na improvizaci samotných moderátorů. V prvním týdnu budou v rámci televizně-radiového vysílání moderátoři Evropy 2 popisovat věci a situace na přání dětí z Nadace Leontinka. Druhý týden bude tzv. týdnem popisování videoklipů a třetí týden budou spolu s moderátory vysílat přímo zrakově postižené děti.

"Jsem ráda, že kreativní nápad bude pomáhat. Díky TV Leontinka na vlnách Evropy 2 bychom rádi podpořili nejen projekt osobní asistence, ale také zvýšili povědomí o problematice zrakově postižených mezi mladšími lidmi,“ vysvětluje Barbara Hucková, výkonná ředitelka Nadace Leontinka.

Kromě on-air vysílání připravila Evropa 2 v rámci projektu také speciální microsite, kde si budou moct posluchači znovu poslechnout umění moderátorů i původní video předlohy. Mimo jiné tu bude popsán i způsob možné pomoci Nadaci Leontinka. V neposlední řadě zde posluchači naleznou i počítadlo, které bude ukazovat, kolik finančních prostředků se v průběhu vysílání TV Leontinka vybralo. Klíčovou aktivační platformou bude i Facebook Evropy 2, kde proběhne soutěž mezi moderátory o to, kdo umí lépe slovně popisovat vizuální realitu včetně komerčních spotů.