logo Facebook
i slova jsou činy

Nejčtenější magazín na trhu – Blesk magazín – překonal hranici 1 250 000 čtenářů

12. listopadu 2017 13:00 / autor: Jan Mrzena

Informace o aktuálních datech výzkumu čtenosti MEDIA PROJEKT v minulém pololetí přinesla Česká média včera. Dnes přinášíme podrobnosti o titulech nejsilnějšího mediálního domu na českém trhu - CZECH NEWS CENTER. Prostřednictvím svých produktů umí oslovit téměř 3,5 miliónu čtenářů tisku a více než 6,5 miliónu návštěvníků internetu.

Data ukazují 3% nárůst počtu čtenářů u nejčtenějšího časopisu v České republice – Blesk magazínu. Polepšil si na 1 257 000 čtenářů.  Deník Blesk potvrdil postavení nejčtenějšího deníku, pozici jedničky ve čtenosti zaujímá v 11 z celkem 14 regionů ČR. Deník Sport si s 268 000 čtenářů udržel pozici trojky na trhu mezi placenými deníky (růst o 3%). Zvýšení počet čtenářů zaznamenal i deník Aha!, polepšil si o 2 tisíce čtenářů, tj. na 220 000. Dobře si vedly i Magazín Aha!TV (navýšil počet čtenářů o 5 % na 369 000) a Sport magazín (nárůst o 11 % na 381 000 - to je nejvíce čtenářů za posledních téměř 9 let).

Nejčtenějším placeným časopisem zůstává Nedělní Blesk s 531 000 čtenářů, nejčtenějším časopisem pro ženy je nadále Blesk pro ženy s 425 000 čtenářů. Téměř o čtvrtinu čtenářů více má v meziročním srovnání Blesk Vaše recepty. Sport Góóól narostl o 3 % na 113 000 čtenářů. V motoristickém segmentu potvrzují tituly CNC svou dominanci. Nejčtenějším zůstává týdeník Svět motorů. Čtrnáctideník AutoTip si meziročně polepšil o 3 %, Speciál Světa motorů má dokonce o 6 % čtenářů více.