logo Facebook
i slova jsou činy

Rada bude řešit komunikaci a marketing České televize

14. listopadu 2017 06:00 / autor: Jan Mrzena

Ve středu odpoledne proběhne další jednání Rady České televize. Hned při tradičním bodu programu „Informace generálního ředitele“ možná někteří radní neodolají a okomentují zprávu, kterou zveřejnila ČTK a následně i některá internetová média. Jedná se o připravovanou schůzku prezidenta Miloše Zemana s generálním ředitelem České televize Petrem Dvořákem. Zatímco Petr Dvořák chce na Hradě řešit případnou účast prezidenta v předvolebních debatách a vysílání vánočního poselství, prezident Zeman chce generálnímu řediteli sdělit, že není mužem na svém místě.

Od června, kdy skončil mandát Jiřímu Závozdovi, má rada pouze dva místopředsedy. V září radní chtěli zvolit i třetího místopředsedu, ale na poslední chvíli volbu z programu stáhli s tím, že se k ní později vrátí. Volba není plánována ani na zítřejším zasedání.

Rada má na programu především informace o činnosti úseků komunikace a marketingu. Úsek komunikace vede výkonný ředitel Vít Kolář a zahrnuje vedle komunikace a PR také mezinárodní vztahy. Úsek marketingu je poměrně rozsáhlý a v jeho čele je ředitelka Denisa Kolárová. Do marketingu v ČT patří promotion a grafika, marketingové akce, mediální partnerství, art direktoři všech kanálů, ale také divácké centrum, nová média a Teletext.